23 Ιουνίου 2013

Η ιστορια με την μανα μου !!!!!

Είμαι ο Γιάννης τριάντα ετών και θέλω μετά από πολύ καιρό να σας στείλω την ιστορία αιμομιξίας που είχα με τη μάνα μου πριν εννέα χρόνια. Μέναμε στον Πειραιά. Η μάνα μου ήταν μια όμορφη γυναίκα γεμάτη αρκετά από τη μέση και κάτω με τεράστιο στήθος και πολύ μεγάλες σκούρες ρώγες, τότε 42 ετών.
argaiv1602
Ο πατέρας μου λόγω δουλειάς, έμπορος ήταν,

έλειπε πολύ συχνά ταξίδια στην επαρχία και εγώ εμένα στο σπίτι με τη μάνα μου και την αδερφή μου. Από μικρός γούσταρα τη μάνα μου και είχα τραβήξει αμέτρητες μαλακίες για πάρτη της. Τρελαινόμουν όμως τα βράδια που έκλεινε την πόρτα του υπνοδωματίου της και πηδιόταν με τον πατέρα μου.
Κάποιο βράδυ και ενώ έλειπε ο πατέρας μου βλέπαμε μια ταινία και σε κάποια τυχαία ερωτική σκηνή η μάνα μου έτριψε για λίγο τα βυζιά της και την είδα να κοιτάει τον πούτσο μου. Μετά τις επόμενες μέρες άρχισε σιγά-σιγά και όποτε πήγαινε για μπάνιο έβγαινε έξω προκλητικά με την πετσέτα τυλιγμένη βγάζοντας την πριν μπει στο δωμάτιο και άλλα παρόμοια Κυκλοφορούσε με το σουτιέν μέσα στο σπίτι από όπου φαινόντουσαν οι σκούρες ρώγες της.
Δεν άντεχα άλλο… βάραγα συνέχεια μαλακία για πάρτη της και μάλλον το είχε καταλάβει και χτυπούσε την πόρτα του μπάνιου όταν ήμουν μέσα για διάφορους λόγους για να με σταματάει καυλωμένο. Όταν ήρθε ο πατέρας μου το βράδυ, έκλεισε την πόρτα και όταν γαμιότανε αυτή τη φορά, έκανε πολύ θόρυβο. Οι αναστεναγμοί της ακούγονταν σε όλο το σπίτι και ο πατέρας μου έλεγε:
- Σουτ μη φωνάζεις.
Εγώ βάραγα μαλακία ως συνήθως…
Την άλλη μέρα, έφυγε ο πατέρας μου και εγώ ήμουν στο σπίτι μόνος με τη μάνα μου μιας και η αδερφή μου ήταν στον αρραβωνιαστικό της.
Εκείνο το βράδυ ήταν το ωραιότερο της ζωής μου!
Έκανα μπάνιο και ξάπλωσα στο κρεβάτι της μάνας μου να δω ταινία στο βίντεο που είναι στην κρεβατοκάμαρα της. Μετά ήρθε και η μάνα μου έχοντας κάνει μπάνιο και ξαπλώνει δίπλα μου. Εγώ είχα καυλώσει και μόνο στην ιδέα ότι θα μπορούσα να την πηδήξω.
Όταν τελείωσε η ταινία, της λέω:
- Πάω μέσα στο σαλόνι να δω τηλεόραση. Δες εσύ ότι θες.
Εκείνη τότε μου απαντάει:
- Γιατί δεν κάθεσαι εδώ; Δεν σου αρέσει να είσαι μαζί με τη μαμά σου να σε κάνει και καμιά αγκαλιά; Να της τρίψεις και λίγο την πλάτη της που πονάει.
- Οκ! Της λέω. Θες να φέρω καμιά κρέμα από το μπάνιο;
- Ναι. Μου απαντά και μέχρι να την φέρω, είχε βγάλει το νυχτικό της και ήταν μπρούμυτα φορώντας μόνο την κιλότα της.
Άρχισα να την τρίβω και ο πούτσος μου ήταν έτοιμος να σπάσει!
- Κάνε μου λίγο και τη μέση και μετά τα πόδια.
Κάποια στιγμή, έπεσε πολύ κρέμα και λερώθηκε η κιλότα της.
- Χάλια με έκανες! Δεν πειράζει όμως, κάτσε να την βγάλω.
Την βγάζει και βλέπω τον μεγάλο της κώλο για πρώτη φορά από τόσο κοντά και προσπαθούσα να τον αγγίζω τυχαία -και καλά. Μου λέει τότε:
- Έχεις καμιά γκόμενα;
Της λέω πως:
- Εδώ και ένα μήνα…. Όχι.
- Δεν πειράζει αγόρι μου. Και εγώ που είμαι με τον πατέρα σου, δεν περνάω καλά. Λείπει συνέχεια και η μαμά σου έχει και ανάγκες.
- Τι εννοείς; Της λέω.
- Βάλε το χέρι σου ανάμεσα στα πόδια μου και θα καταλάβεις.
Διστακτικά το έβαλα… ανοίγει περισσότερο τα πόδια και πιάνω το ξυρισμένο μουνί της που ήταν μούσκεμα και αρχίζω να το τρίβω. Τότε, με μια κίνηση, γυρίζει ανάσκελα και πιάνει το κεφάλι μου και το χώνει στα βυζιά της. Ήταν η τέλεια αίσθηση! Το να γλύφω τις τεράστιες βυζάρες της με τις μεγάλες μαύρες ρώγες. Μου λέει τότε:
- Θα πηδήξεις τη μαμά σου;
- Το θέλω χρόνια μαμά. Μαλακίζομαι για σένα, αλλά δεν ξέρω… δεν είναι σωστό. Της λέω σαν χαζός.
- Σωστό, μου λέει, είναι αντί να βρω γκόμενο να ξενοπηδιέμαι και εσύ να πηγαίνεις σε πουτάνες, είναι καλύτερο να περνάμε και οι δυο μας καλά και να έχουμε και ασφάλεια.
Είχα καυλώσει πάρα πολύ και η μάνα μου μου κατεβάζει το παντελόνι της πιτζάμας και παίρνει τον πούτσο μου όλο μέσα στο στόμα της. Μετά από 10 δευτερόλεπτα, έχυσα μέσα στο λαρύγγι της.
Άρχισα μετά να της γλύφω το τεράστιο μουνί της και αυτή να βγάζει κραυγές ηδονής. Δεν ήθελα και πολύ… σηκώθηκε ξανά ο πούτσος μου και πάω από πάνω της ανοίγοντας τις μπουτάρες της και μπαίνω μέσα στο μουνί της. Η ωραιότερη αίσθηση της ζωής μου! Γαμούσα την τρύπα που γεννήθηκα.
Έχυνε συνέχεια η μάνα μου και μου έλεγε:
- Τι πούτσαρος είναι αυτός που έφτιαξα; Μέχρι τη μήτρα θα μου σκίσει! Σκίσε με από παντού!!!
Μετά από 4 φορές, εκείνο το βράδυ που δεν είχαμε κοιμηθεί καθόλου, έχοντας πια ξημερώσει, πήγε στο μπάνιο και βγαίνοντας μου λέει:
- Τώρα θα με σκίσεις και από πίσω αγόρι μου!
Και έτσι και έγινε. Μετά από όλο αυτό και τα ατελείωτα τσιμπούκια, πόναγε ο πούτσος μου για δύο μέρες.
Όλο αυτό συνεχίστηκε για πάρα πολλά χρόνια, χωρίς ευτυχώς να καταλάβει κανείς τίποτα και κάνοντας και εγώ σήμερα οικογένεια.
Δεν ξέρω τι έγινε αλλά από τότε παρότι πηδιέμαι χρόνια μαζί της και σήμερα μια φορά κάθε δυο-τρεις μήνες και η καύλα όσο να ναι είναι μικρότερη, η αίσθηση του παράνομου και η παιδική σκέψη του να την πηδήξω με κρατούν ακόμα καυλωμένο.
Σήμερα η μάνα μου είναι πενηντατεσσάρων ετών γεμάτη με στήθος πεντάρι, μεγάλο κώλο και πάρα πολύ όμορφη που παρά τα χρόνια της μετράει.
Την τσικνοπέμπτη ήρθε σπίτι με τον πατέρα μου και φάγαμε. Τότε άνοιξα τον υπολογιστή και τους έδειχνα κάτι φωτογραφίες από τα Χριστούγεννα κτλ. Ήθελε μετά να μπει να ψάξει κάτι στο ίντερνετ όταν η γυναίκα μου πήγε να πλύνει τα πιάτα και εγώ με τον πατέρα μου να κάτσουμε να δούμε τηλεόραση στο σαλόνι.
Κάποια στιγμή με φωνάζει να με ρωτήσει κάτι. Πάω μέσα στο γραφείο μου και μου λέει πως θέλει να περάσω από το σπίτι της το πρωί να μιλήσουμε. Εντάξει της λέω και της ανοίγω την σελίδα να διαβάσει την ιστορία που είχα στείλει.
Όταν τη διάβασε βγήκε έξω λίγο ταραγμένη σαν φοβισμένη. Έφυγαν μετά από λίγο. Εγώ το πρωί την πήρα τηλέφωνο ο πατέρας μου είχε φύγει για δουλειά για δυο μέρες στη Θεσσαλονίκη και της είπα ότι πάω από εκεί. Μπαίνω στο σπίτι και τη βλέπω μόνο με μια μικροσκοπική κιλότα για το σώμα της με τρύπα μπροστά.
Τότε της λέω: 
-    «Τι έγινε μαμά πρωί, πρωί; Πως και τόσο έτοιμη για να κάνουμε έρωτα; Συνήθως πίνουμε καφέ, μιλάμε και άμα τύχει το κάνουμε. Σήμερα πως και έτσι;»
-    «Χθες σου είπα να περάσεις γιατί θα έλειπε ο πατέρας σου και επειδή έχει να με πηδήξει τρεις μήνες και περνάει κλιμακτήριο, έχω τρελαθεί! Κοίτα τις ρώγες μου, μόνιμα σκληρές είναι».
(όντως οι τεράστιες μαύρες ρώγες της ήταν κάγκελο)
-    «Αλλά θέλω να μου πεις γιατί δημοσίευσες το μεγάλο μας μυστικό στο ίντερνετ».
-    «Δεν είχα λόγο συγκεκριμένο και υπάρχει και ανωνυμία στο διαδίκτυο… και μου άρεσε να το γράψω να δω και τα σχόλια των υπόλοιπων χρηστών παρότι δεν είμαι μέλος στο site».
-    «Σήμερα λοιπόν θέλω ότι κάνουμε να το γράψεις ξανά…»
(και αυτός είναι και ο λόγος που ξαναγράφω).
-    «Πάμε για μπάνιο ζεστό μέσα…» μου λέει τότε.
Όντως μπαίνουμε στη μπανιέρα, γδυνόμαστε, εγώ δηλαδή γιατί εκείνη δεν φόραγε και τίποτα σχεδόν, και βλέπω τη μουνάρα της αξύριστη μέσα στην τρίχα, κάτι που δεν το συνήθιζε. Ήξερε πως δεν μου άρεσε αυτό και μου λέει:
-    «Από δω και πέρα εσύ μόνο θα μου το ξυρίζεις όποτε με πηδάς. Γι’ αυτό θέλω να με γαμάς πιο συχνά. Την πρώτη πάντα αξύριστη και την δεύτερη και τρίτη φορά αφού θα με έχεις περιποιηθεί ξυρισμένη».
Παίρνει τον πούτσο μου στο στόμα της με προσοχή, το γλύφει τέλεια και αρχίζει να μου τον ξυρίζει αφού είχε σηκωθεί αρκετά παρότι ήταν δυο-τρεις μέρες ξυρισμένος.
-    «Εγώ αγόρι μου θα στον ξυρίζω πλέον…» μου λέει.
Αρχίζω τότε να την γλύφω παντού και έβγαζε κραυγές ηδονής. Έχυσε πρώτη φορά και μπήκα μετά μέσα της. Ήταν σφιγμένη και μετά μου λέει:
-    «Χώσε μου τον και στην κωλάρα μου παιδί μου!»
Της τον χώνω όσο πιο βαθιά γινόταν. Έσκουζε σαν να πηδιόταν πρώτη φορά.
Τον έχωσα ξανά στη μουνάρα της και έχυσα μέσα της. Μετά μου λέει:
-    «Τώρα ξύρισε με και πάμε μέσα στο κρεβάτι…»
Την ξυρίζω τελείως και μετά πάμε μέσα στην κρεβατοκάμαρα. Βγάζει τότε για πρώτη φορά ένα δονητή και αρχίζει να τον γλύφει, μια αυτόν και μια τον πούτσο μου. Μου λέει τότε:
-    «Θέλεις να στον χώσω και σένα να δεις τη γλύκα; Θέλω να σε τιμωρήσω που έστειλες την ιστορία στο ίντερνετ».
-    «Ποτέ δεν έχω βάλει κάτι από πίσω και δεν θέλω να γίνει αυτό…» της απαντάω.
-    «Καλά…» μου λέει πονηρά.
Και ανοίγει τις μπουτάρες της και αρχίζω να γλύφω το φρεσκοξυρισμένο της μουνί που ήταν μούσκεμα. Έπινα τα υγρά της και τρελαινόμουν από καύλα…! Ήμουν σαν μεθυσμένος.
Κάνουμε 69 με εμένα από πάνω. Τότε, μετά από τον πούτσο και τα αρχίδια αρχίζει να μου γλύφει πρώτη φορά την κωλοτρυπίδα μου και σιγά-σιγά την χάιδευε με το δάχτυλο της. Ένιωσα χαλαρός πολύ και μου βάζει ένα δάχτυλο σιγά-σιγά μέσα. Πόνεσα πολύ.
Γύρισα απότομα και μου λέει:
-    «Πως κάνεις έτσι; Μια φορά μόνο θα σε γαμήσω από πίσω κι εγώ να το θυμάσαι. Να σε τιμωρήσω. Εσύ με έχεις σκίσει από παντού τόσες φορές… Αν δεν κάτσεις, θα σταματήσει όλο αυτό που συμβαίνει μεταξύ μας και η μαμά σου δεν θα γαμιέται πλέον, θα σαλτάρει και εσύ θα σταματήσεις να γλύφεις τη μουνάρα μου τις ρώγες και την κωλοτρυπίδα μου».
Δεν σκέφτηκα πολύ γιατί ποτέ δεν ήθελα να σταματήσει αυτό που γινόταν μεταξύ μας και πως και όταν πήδαγα ακόμα και την γυναίκα μου καμιά φορά, τη μάνα μου σκεφτόμουν.
Της λέω τότε:
-    «Εντάξει αλλά φέρε βαζελίνη και θα είναι μόνο για μια φορά…»
Τότε γελάει και μου λέει:
-    «Σιγά μη σε σκίσω, μην κάνω πούστη τον ίδιο μου το γιο, τον γαμιά μου που τόσα χρόνια με περιποιείται και περνάω μαζί του τις ωραιότερες στιγμές της ζωής μου…»
Με μια κίνηση τότε βάζει το δονητή μέσα στο μουνί της, γυρίζει στα τέσσερα και μου λέει:
-    «Σκίσε με από τον κώλο! Σε δοκίμασα γαμιά μου για να δω πόσο με γουστάρεις ακόμα και τι ήσουν διατεθειμένος να κάνεις για να συνεχίσεις να με γαμάς και δεν το κάνεις από οίκτο η συνήθεια…»
-    «Είσαι τρελή!» της λέω.
Αρχίζω να της γαμάω την κωλάρα με όλη μου τη δύναμη. Το μουνί της έσταζε συνέχεια.
Εκείνη τη μέρα το κάναμε μέχρι τις έξι το απόγευμα.
Φεύγοντας με ρωτάει αν μπορούμε να βλεπόμαστε πιο συχνά να την γαμάω, πάντα βέβαια με προσοχή όπως τόσα χρόνια, για να μη μας καταλάβουν και να μην ξεχάσω να στείλω την ιστορία στο ίντερνετ.
Όντως από τότε βλεπόμαστε πιο συχνά δυο-τρεις φορές την εβδομάδα και στο σπίτι της και στο γραφείο μου, ακόμα και στο σπίτι μου όταν η γυναίκα μου είναι στη δουλειά σίγουρα, ή πάει στη μάνα της στην Ρόδο για δυο-τρεις μέρες.
Περνάμε υπέροχα! Φοράει διαφορετικά εσώρουχα που όταν είναι βρώμικα μου τα αφήνει να τα μυρίζω.
Πάντα προσέχουμε μη γίνει γνωστή η σχέση μας, όμως πάντα κάνει καινούρια πράγματα στο κρεβάτι ή τουλάχιστον τις περισσότερες φορές έτσι μου φαίνεται εμένα.
Σήμερα Παρασκευή 21 Μαΐου, δεν γράφω εγώ ο Γιάννης αλλά θα γράψει η μάνα μου η Μαρία. Είμαστε μόνοι μας στο σπίτι μου μιας και η γυναίκα μου έφυγε σήμερα το πρωί με την κόρη μου για πέντε μέρες στην Ρόδο λόγω της 25ης Μαρτίου. Εγώ δεν πήγα λόγω του ότι δουλεύω και αύριο και τη Δευτέρα. Η μαμά μου ήρθε να μείνει εδώ σήμερα μιας και ο πατέρας μου λείπει ταξίδι και επιστρέφει αύριο.
Καλημέρα κι από μένα. Είμαι η Μαρία η μαμά του Γιάννη.
Πριν λίγο καιρό έμαθα πως ο γιος μου σας είχε στείλει το μεγαλύτερο μυστικό της ζωής μου. Στην αρχή τρόμαξα, φοβήθηκα αλλά μετά λόγω της ανωνυμίας του ίντερνετ το ξεπέρασα. Η σχέση με το γιο μου δημιουργήθηκε πριν πολλά χρόνια και θέλω να πιστεύω πως ήταν κάτι που δημιουργήθηκε και από τους δυο μας.
Είναι γνωστό πως οι γιοι πάντα θα ήθελαν να πηδήξουν τη μάνα τους, τουλάχιστον στα χρόνια της εφηβείας τους. Εγώ τότε που ο γιος μου ήταν δεκαοκτώ χρονών, τον παρατηρούσα να δω τι καύλες είχε… Μαλακιζόταν στην τουαλέτα τρεις - τέσσερις φορές τη μέρα! Κάποια στιγμή τον είδα να μαλακίζεται, νομίζοντας πως ήταν μόνος στο σπίτι στο δωμάτιο του, περνώντας από μπροστά και είδα την πούτσα του σηκωμένη, αρκετά μεγάλη, (20 πόντους την έχει), να την χτυπάει αλύπητα.
Από τότε άλλαξε η ζωή μου... Είδα την πούτσα του γιου μου και άρχισα να σκέφτομαι διάφορα. Ηθικά ήταν απαγορευμένο αλλά, αυτή η εικόνα με έκανε να έχω στο μυαλό μου συνέχεια αυτή την στιγμή με το καυλί του γιου μου μέσα μου. Ο γιος μου τότε δεν με είχε δει ότι είδα την πούτσα του.
Εκείνη την εποχή ο άντρας μου και πατέρας του είχε αρχίσει να με πηδάει μια φορά την εβδομάδα και αν... Δούλευε πολύ όπως και τώρα και είχαν αρχίσει και τα ταξίδια του κυρίως στη Θεσσαλονίκη μιας και εκεί διατηρεί μια επιχείρηση μέχρι σήμερα και τέσσερις με πέντε μέρες την εβδομάδα λείπει. Ερχόταν Σαββατοκύριακο και καμιά φορά ούτε που με πηδούσε.
Είχα καύλες, ιδιαίτερα τα βράδια. Μετά το συμβάν με το γιο μου που είχα δει να μαλακίζεται, το έκανα με τον άντρα μου και όταν μου τον έχωσε βαθιά, φαντασιωνόμουν ότι με πηδούσε η πούτσα του γιου μου και έχυσα αμέσως! Μετά ένιωσα ενοχές αλλά ήταν κάτι που δεν μπορούσα να αλλάξω.
Οι επόμενες μέρες έκαναν την καύλα μου και τις υποψίες ότι ο γιος μου μαλακίζεται και για μένα μεγαλύτερη. Έβαζα τα βρώμικα εσώρουχα μου στο καλάθι στο μπάνιο και όταν έμπαινε ο γιος μου μέσα και μαλακιζόταν μετά ήταν σε άλλη θέση όχι όπως τα είχα αφήσει.
Προσπάθησα τότε να τον προκαλέσω και ότι γίνει σιγά - σιγά χωρίς να εκτεθώ. Κυκλοφορούσα με πιο προκλητικά ρούχα, άφηνα τα εσώρουχα μου δεξιά και αριστερά, χάιδευα το στήθος μου μπροστά του, έτριβα το μουνί μου και άλλα…
Έβλεπα ότι μετά από κάποιες κινήσεις μου αυτός φούντωνε και πήγαινε στο μπάνιο και μαλακιζόταν. Έτσι και μετά έγινε ότι έγινε όπως σας τα διηγήθηκε ο γιος μου στην αρχη της ιστορίας.
Εγώ περνάω απίστευτα μέχρι σήμερα, πιστεύω και ο γιος μου. Πρώτο μας μέλημα είναι να μην μάθει κανείς τίποτα και προσέχουμε απίστευτα.
Σήμερα ήρθα εδώ να γαμηθώ μαζί με τον γιο μου. Δεν ζηλεύω τη νύφη μου ούτε αυτός τον πατέρα του που πλέον με πηδάει μια φορά το μήνα και αν...
Η ιστορία αυτή θα γραφτεί σε αρκετή ώρα... Μιας και θέλω να γαμιόμαστε όσο θα τη γράφουμε...
Έχω ήδη καυλώσει! Βγάζω τα ρούχα μου και αρχίζει ο γιος μου να μου γλύφει τις μεγάλες ρώγες μου. Μετά από αρκετό γλύψιμο από τον γιο μου και ένα τσιμπούκι που του έκανα, πάμε στο μπάνιο να αλληλοξυριστούμε.
Λοιπόν φίλοι, σας χαιρετώ! Να είστε όλοι καλά και σας εύχομαι, αν γίνεται, να περάσετε κι εσείς έτσι με κάποιο συγγενικό σας πρόσωπο. Προσεχτικά όμως, μην εκτεθείτε! Πρέπει να το θέλουν και οι δύο. Σιγά - σιγά, ένα - ένα βήμα… Δυστυχώς πρέπει να τελειώσω αυτή την ιστορία για να περάσω καλά σήμερα όλη μέρα με το γιο μου.
Είμαι καυλωμένη φρεσκοξυρισμένη και από ότι είδα ο γιος μου έχει απίστευτες καύλες, μιας και η νύφη μου είχε περίοδο αυτές τις μέρες. Θέλω να γαμηθώ από παντού!
Θα τα ξαναπούμε αν θέλετε. Δεν υπάρχει περίπτωση να μπει άλλος ανάμεσα μας. Αυτά όμως, σε άλλη ιστορία.
Πολλά φιλιά όπου και όπως θέλετε.
Μαρία και Γιάννης


1 σχόλιο: