26 Δεκεμβρίου 2013

Η ΜΑΜΑ ΕΙΧΕ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.....

Γεια σας είμαι ο Τάκης. Η ιστορία που θα σας πω είναι αληθινή και συνέβη. Πολλοί θα λέτε: βρε τον ανώμαλο! Αλλά πιστεύω ότι όταν δυο άτομα κάνουν κάτι με κοινή θέληση δεν υπάρχει τίποτα κατακριτέο.
Θα σας πω για την πρώτη μου γυναίκα, την μάνα μου που έδειξε τα μονοπάτια

του έρωτα.Έτσι ξεκινάει η ιστορία μου… εγώ ήμουν 18 χρονών και η μαμά μου 43 χρονών καλοδιατηρημένη και πολύ
όμορφη για την ηλικία της. Τα μαλλιά της ήταν μαύρα και μακριά, τα βυζιά της υπέροχα και μεγάλα σαν πεπόνια, ο κώλος της φουσκωτός και πεταχτός. Μια γυναίκα που καύλωνε πολλούς άντρες… πως να αντέξεις σε αυτό τον πειρασμό; Έτσι και εγώ την είχα δει σαν γυναίκα και μου άρεσε αλλά ούτε να το διανοηθώ δεν ήθελα.Εγώ πήγαινα σχολείο και δεν έκανα ως τότε σχέση. Φοβόμουν τις χυλόπιτες και δεν έκανα ποτέ κανένα βήμα. Ήταν και οι κοπέλες τόσο απόμακρες… έτσι, την έβγαζα με τσόντες και ατέλειωτες μαλακίες. Η μητέρα μου καημό το είχε να με δει με κοπέλα και είχε αρχίσει να νομίζει ότι μου αρέσουν οι άντρες. Πολλές φορές μου άνοιγε συζήτηση γι’ αυτό το θέμα αλλά απέφευγα την συζήτηση.Ο πατέρας μου ήταν ναυτικός και έλειπε συχνά σε ταξίδια. Έτσι η μητέρα μου ήταν συχνά μόνη. Εγώ νόμιζα ότι όλα πήγαιναν καλά και η μητέρα μου του ήταν πιστή, αλλά διαψεύστηκα σύντομα. Δεν είχα δει την μητέρα μου ποτέ να κάνει κάτι ύποπτο. Βέβαια δεν την παρακολουθούσα και πολύ, εγώ είχα τα δικά μου προβλήματα. Κάποια τηλεφωνήματα σε φίλες και τέτοια δεν μου φαινόταν ύποπτα, κρυβόταν καλά.Μια μέρα λοιπόν ενώ ήμουν σχολείο, την έκανα κοπάνα να πάω για καφέ με τους φίλους μου και έτσι γύρισα δυο ώρες πιο νωρίς στο σπίτι. Ανοίγω την πόρτα μπαίνω μέσα και πάω προς το δωμάτιο μου, αλλά στο δρόμο ακούω βογγητά από το δωμάτιο της μαμάς. Πάω κοντά, η πόρτα ήταν λίγο ανοιχτή και βλέπω μέσα. Η μάνα μου ήταν στα τέσσερα και ένας φίλος του μπαμπά της γαμούσε το μουνί με δύναμη. Ήταν πλάτη προς εμένα και δεν με έβλεπαν. Διέκρινα τα αρχίδια του τύπου να χτυπούν δυνατά στα μουνόχειλα της μαμάς μου και το μουνί της ξυρισμένο να καταπίνει όλη την πούτσα του. Από δεξιά και αριστερά χοροπηδούσαν τα βυζιά της και κάπου, κάπου τα ζουλούσε ο φίλος του μπαμπά.Νευρίασα και μια στιγμή είπα να μπουκάρω μέσα να τους βρίσω, αλλά φοβήθηκα τι θα γινόταν μετά. Ταυτόχρονα, ένα αίσθημα ζήλιας και καύλας με κυρίεψε. Κάθισα λίγο ακόμη και έφυγα γρήγορα για το δωμάτιο μου. Εκεί σκεφτόμουν αυτό που είδα και άκουγα τα βογγητά τους… έπιασα μηχανικά την πούτσα μου και τράβηξα μια τέλεια μαλακία. Όταν τελείωσα, περίμενα να τελειώσουν για να μιλήσω με την μάνα μου.Σε καμιά ώρα ακούω να τον χαιρετά και την πόρτα να κλείνει και βγαίνω έξω. Μόλις με αντικρίζει η μάνα μου, τρομάζει και το γυρίζει στο άγριο για να βγει από πάνω.-    «Τι κάνεις εσύ εδώ; Δεν είσαι σχολείο; Πάλι κοπάνα έκανες;» μου λέει άγρια.-    «Δεν ντρέπεσαι να πηδιέσαι με άλλον άντρα; Είσαι βρώμα!»-    «Ρε μαλακισμένο με παρακολουθούσες; Δεν ντρέπεσαι;»-    «Εσύ έπρεπε να ντρέπεσαι!» της ξαναλέω.-    «Δεν είναι έτσι όπως νομίζεις τα πράγματα και πρόσεχε πως μου μιλάς!» μου λέει.-    «Έχεις τα μούτρα να μιλάς κιόλας πόρνη;» της λέω.Και εκεί που δεν το περιμένω μου σκάει ένα χαστούκι και εγώ αρχίζω να την βρίζω χυδαία. Παίρνω το μπουφάν μου και φεύγοντας από το σπίτι της λέω ότι θα τα μάθει όλα ο μπαμπάς και κλείνω την πόρτα χτυπώντας την.Αφού γυρνούσα όλο το απόγευμα και σκεφτόμουν πρώτα ότι η μάνα μου ξενοπηδιέται και δεύτερον ότι είμαι ανώμαλος γιατί μαλακίστηκα βλέποντας την μάνα μου. Έφτασαν τα μεσάνυχτα και γύρισα σπίτι αφού είχα ησυχάσει λίγο από τα νεύρα. Πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα. Σε λίγο ακούω την πόρτα να χτυπά…-    «Μπορώ να μπω;» με ρωτάει η μάνα μου.Δεν απαντώ και μπαίνει μόνη της… έρχεται και κάθεται δίπλα στο κρεβάτι μου και μου λέει:-    «Μπορούμε να συζητήσουμε;»-    «Τι να πούμε;» της λέω.-    «Άκουσε με Τάκη…. Ναι, είμαι ένοχη αλλά και ο πατέρας σου με αφήνει πολύ μόνη. Θέλω να με συγχωρέσεις…»-    «Έχεις εμένα για παρέα» της απαντώ.-    «Δεν είναι το ίδιο αγόρι μου. Έχω και εγώ της ανάγκες μου. Ντρέπομαι πολύ που στο λέω αλλά θέλω έναν άντρα δίπλα μου και εκτός απ’ αυτό εσύ δεν θέλεις ούτε να μιλάμε…»-    «Ναι, τώρα φταίω εγώ που απατάς τον πατέρα μου;»-    «Μωρό μου δεν με καταλαβαίνεις… νιώθω μόνη και μπερδεύτηκα…» «Δεν ακούω τίποτα. Είσαι πόρνη!» της λέω.Και αρχίζει να κλαίει δίπλα μου. Αισθάνθηκα ότι το είχα παρακάνει και ένιωθα πως ήθελα να την καταλάβω. Την παίρνω αγκαλιά και αρχίζω να της χαϊδεύω τα μαλλιά και αυτή κλαίει στο ώμο μου… και ξεκινάω να την παρηγορώ να της λέω: “δεν πειράζει… θα το ξεχάσω…” και τέτοια. Σε μια στιγμή αφού είχα καλμάρει λίγο, σκύβει και μου λέει στο αυτί:-    «Μωρό μου εσύ δεν έχεις ανάγκες; Γιατί δεν σε βλέπω με κανένα κορίτσι… έχεις κάποιο πρόβλημα;»Ήταν τόσο φορτισμένη η ατμόσφαιρα που με πήραν τα κλάματα και μένα και της ανοίχτηκα…-    «Όχι μαμά, δεν έχω πρόβλημα. Απλά φοβάμαι την απόρριψη και δεν κάνω σχέση. Όσο για της ανάγκες μου, ξέρεις και ντρέπομαι να σου πω…»-    «Δεν πειράζει μωρό μου, αγόρι γλυκό μου… θα έρθει η στιγμή να κάνεις σχέση.»-    «Όχι μαμά, το έχω αφήσει. Τώρα πια ο φόβος έχει γίνει μεγαλύτερος…»-    «Δεν πειράζει μωρό μου… όλα λύνονται». Μου λέει.Και αρχίζει να με χαϊδεύει τρυφερά στο κεφάλι και μετά στο στήθος και μου λέει χαμηλόφωνα στο αυτί:-    «Άσε με να σε βοηθήσω…»Προς στιγμή τρομάζω και της απαντώ:-    «Μαμά μήπως είναι κακό αυτό;»-    «Όχι αγάπη… τίποτα δεν είναι κακό όταν γίνεται για καλό σκοπό» μου λέει και αφήνομαι στα χάδια της.-    «Μα… μαμά…» της λέω.-    «Μην μιλάς... Δεν χρειάζονται λόγια. Σήμερα είσαι με μια γυναίκα και εγώ με ένα άντρα…» μου απαντά.Ξεκινάει χαϊδεύοντας με και μου κατεβάζει σιγά, σιγά την πιτζάμα μου, πιάνει το καυλί μου και το χαϊδεύει. Εμένα αρχικά δεν μου σηκωνόταν γιατί ντρεπόμουν, αλλά μετά χάθηκα στα χάδια της και σε λίγο μου έγινε σκληρός σαν πέτρα. Η μανούλα μου τον πήρε στο ζεστό της στόμα και τον έγλυφε υπέροχα. Άρχισα να ξεθαρρεύω και εγώ… έβγαλα τα βυζιά της και μου έβαλε τα χέρια να τα χαϊδέψω εγώ… χουφτώνοντας τα μαλακά βυζιά της και ρουφώντας τα χείλη της το πουλί μου, δεν άντεξα και έχυσα στο στόμα της. Αυτή τα κατάπιε όλα! Μετά σηκώνεται, ξεντύνεται τελείως, έρχεται μπροστά μου πιάνει το χέρι και το βάζει στο μουνί της για να το επεξεργαστώ και μου λέει:-    «Μπορείς να το χαϊδέψεις. Σήμερα είναι δικό σου…»Αρχίζω να το χαϊδεύω, να πιάνω τα μουνόχειλα, να βάζω τα δάκτυλα μου μέσα… η μαμά μου αναστενάζει από την καύλα… έρχεται πιο κοντά μου και μου λέει:-    «Τώρα μπορείς να το φιλήσεις»Αρχίζω να το φιλάω και να το γεύομαι. Η μάνα ερχόταν σε οργασμό και είχε σπασμούς… Σταμάτησα και την κοίταξα… με ξανά έσπρωξε στο μουνί της να συνεχίσω λέγοντας μου:-    «Συνέχισε μωρό μου… όλα είναι καλά. Μου αρέσει!»Σε λίγο νιώθω τα ζεστά υγρά στη γλώσσα μου και καταπίνω μερικά ενώ ο πούτσος μου έχει γίνει πάλι κοντάρι.-    «Τώρα είμαι έτοιμη αγόρι μου… έλα να σου δείξω…» μου λέει και ξαπλώνει.-    «Έλα πάνω μου τώρα ψυχή μου…» ξαναλέει.Ανεβαίνω πάνω της μου πιάνει τον πούτσο και τον οδηγεί στην καυτή υγρή τρύπα της. Η αίσθηση είναι υπέροχη και αρχίζω να μπαινοβγαίνω. Μου σπρώχνει το κεφάλι μου στα βυζιά της να τα βυζάξω. Εγώ τα φιλάω τα δαγκώνω και η μητέρα μου χύνει ατέλειωτα… Φτάνει η στιγμή να χύσω και πάω να τραβηχτώ. Με γραπώνει και με χώνει όλον μέσα της.-    «Μαμά θα χύσω!» της λέω.Σε λίγο τα χύσια ρέουν βαθιά στο μουνί της μάνας μου. Με φιλάει στο μέτωπο και με ρωτάει:-    «Πέρασες ωραία;»-    «Ήταν η καλύτερη μέρα της ζωής μου!» απαντάω.-    «Γι’ αυτό μην πιέζεσαι άλλο μωρό μου… εγώ είμαι εδώ αν έχεις πρόβλημα… η μαμάκα» μου λέει .Και έτσι που είμαστε κοιμόμαστε αγκαλιά.Το επόμενο πρωί ξυπνάω στην αγκαλιά της και τα λέμε λίγο. Μου λέει ότι εδώ και καιρό πηγαίνει με τον φίλο του μπαμπά γι’ αυτό κάνει και αντισύλληψη και να μην φοβάμαι. Επίσης μου λέει ότι θα ξεκόψει από τον φίλο της και θα αφιερώσει περισσότερο χρόνο σε μένα γιατί με είχε παραμελήσει λίγο.Από εκείνη την μέρα κοιμόμασταν αγκαλιά αλλά δεν κάναμε τίποτα. Το κάναμε σπάνια γιατί και οι δυο νιώθαμε ενοχές… ώσπου ήρθε η μέρα που βρήκα και εγώ τον δρόμο μου. Γνώρισα μια κοπέλα και σταμάτησα να κοιμάμαι με την μαμά και να κάνω έρωτα μαζί της γιατί βρήκα το κορίτσι μου… αλλά λυπάμαι την καημένη μαμά μου… πάλι μόνη της έμεινε, γιατί εγώ είμαι συνέχεια με το κορίτσι μου. Τώρα πια δεν θα με πειράξει αν κάνει κάτι με άλλον άντρα. Την καταλαβαίνω… ο μπαμπάς φταίει και αυτός λιγάκι γιατί λείπει πολύ φυσικά δεν έμαθε ποτέ για τον φίλο της μαμάς και για μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου